Tuesday 5 April 2011

Masa Semakin Hampir

Telah lama aku tunggu saat ini
dan aku impikan dia menjadi suriku
ternyata tuhan mengkabuli
dan sedikit masa lagi dia aku miliki

Pasti akan ada dugaan datang
namun aku percaya dia disisiku
untuk bersama menempuh perjalanan itu nanti
dan aku syukuri nikmat yang bakal tuhanku beri

Dan dia yang bakal bergelar isteri
aku harap setiamu sehingga mati
dan berkekalan cinta abadi
dirimu sekali tidak aku khianati

Aku kau bakal miliki
dalam kesamaran lalu
bakal ada cahaya sedikit masa lagi
senyuman itu yang aku tunggu
dari indah wajahmu permaisuriku

Kekalkan senyumanku
akan aku berikan kebahagiaan padamu
semampuku
sedaya kudratku
kerna aku tahu
bukan mudah memilikimu

Ucapkan selamat untuk kita berdua
dan gerbang kehidupan baru bakal menjelma
aku ada sebagai pelindungmu
dan kau sentiasa menjadi kesayanganku

No comments:

Post a Comment